Tragédii letu Air India zřejmě předcházelo vypnutí přívodu paliva krátce po startu. Piloti se dohadovali přímo v kokpitu, letoun se pokusil o restart, ale už byl příliš nízko. Zahynulo 260 lidí.
Vyšetřovatelé, kteří se zabývají červnovou havárií letadla společnosti Air India v indickém Ahmadábádu, se soustřeďují na počínání kapitána letadla. S odvoláním na americké činitele obeznámené s předběžným hodnocením důkazů z nehody to napsal zpravodajský server The Wall Street Journal (WSJ). Záznam rozhovoru mezi dvěma piloty podle činitelů naznačuje, že kapitán přerušil přívod paliva do motorů.
Vyšetřování tragické nehody letadla společnosti Air India z minulého měsíce pokročilo. Podle deníku The Wall Street Journal se ukázalo, že přívod paliva do motoru stroje zřejmě vypnul kapitán letadla. Dokazují to dle listu zvukové záznamy z rozhovoru pilotů, které se podařilo získat z černých skříněk v kokpitu. Při havárii zemřelo 260 lidí.
Vypnout přívod paliva nejde udělat omylem. Podle profesionálního pilota Michala Součka se musí chytit oběma rukama, zvednout, dát nahoru a pustit. A to vždy jen po vzájemné komunikaci s druhým pilotem.
U letadla společnosti Air India, při jehož nehodě na západě Indie zahynulo v červnu 260 lidí, se krátce po vzletu téměř současně přepnuly přepínače přívodu paliva do motorů z polohy provoz do polohy vypnuto, takže motory přišly o palivo. Vyplývá to z předběžné zprávy o havárii letadla, kterou zveřejnil indický úřad pro vyšetřování leteckých nehod.
U letadla společnosti Air India, při jehož nehodě na západě Indie minulý měsíc zahynulo 260 lidí, se krátce po vzletu téměř současně přepnuly přepínače přívodu paliva do motorů z polohy provoz do polohy vypnuto, takže motory přišly o palivo. Vyplývá to z předběžné zprávy o havárii letadla, kterou zveřejnil indický úřad pro vyšetřování leteckých nehod.
Indický úřad pro vyšetřování leteckých nehod předložil předběžnou zprávu o červnovém pádu letounu Air India na západě Indie. Podle vyšetřovatelů došlo v několika sekundách k vypnutí spínačů kontroly průtoku paliva do motorů, informovala agentura Reuters.
U letadla společnosti Air India, při jehož nehodě na západě Indie minulý měsíc zahynulo 260 lidí, se krátce po vzletu téměř současně přepnuly přepínače přívodu paliva do motorů z polohy provoz do polohy vypnuto, takže motory přišly o palivo. Vyplývá to z předběžné zprávy o havárii letadla, kterou zveřejnil indický úřad pro vyšetřování leteckých nehod.
Vyšetřovatelé nedávného pádu letounu společnosti Air India se předběžně zaměřili na konání pilotů a přepínače paliv, píší listy The Wall Street Journal (WSJ) a Hindustan Times. Ačkoliv výsledky předběžné zprávy o nehodě indický úřad pro vyšetřování leteckých nehod (AAIB) zatím nezveřejnil, podle WSJ se zdá, že letecké neštěstí nezpůsobila technická závada Boeingu 787-8 Dreamliner.
Vyšetřovatelé nedávného pádu letounu společnosti Air India se předběžně zaměřili na konání pilotů a přepínače paliv, píší listy The Wall Street Journal (WSJ) a Hindustan Times. Ačkoli výsledky předběžné zprávy o nehodě indický úřad pro vyšetřování leteckých nehod (AAIB) zatím nezveřejnil, podle WSJ se zdá, že letecké neštěstí nezpůsobila technická závada Boeingu 787-8 Dreamliner.
Vyšetřovatelé se snaží zjistit příčinu tragické havárie letadla v Indii, při které v červnu zemřelo přes 200 lidí. Zatím nepřinesli jasné odpovědi, ačkoliv spekulují, že k nehodě mohly přispět vypnuté přepínače paliv.
Vyšetřovatelé nedávného pádu letounu společnosti Air India se předběžně zaměřili na konání pilotů a přepínače paliva, píší listy The Wall Street Journal (WSJ) a Hindustan Times. Ačkoliv indický úřad pro vyšetřování leteckých nehod zatím nezveřejnil svou předběžnou zprávu, zdá se, že neštěstí nezpůsobila technická závada Boeingu 787-8 Dreamliner. Při tragédii zemřelo 241 lidí na palubě a 19 na zemi.