Kategorické pozadí

Víkendové ráje na prodej. Češi mění chalupy za byty, zájemci o vlastní bydlení musejí sahat po hotovosti

Ceny bytů a rodinných domů rostou – stejně jako ceny zdejších chat a chalup, které se v průměru prodávají za 3,2 milionu korunA protože návyky z doby covidové jsou již dávno pryč, začínají se někteří majitelé svých rekreačních nemovitostí zbavovat právě s vidinou toho, že si za ně bude moci pořídit vlastní bytPočet nabídek rekreačních nemovitostí se nyní vyšplhal na pětileté maximum. V polovině případů se první zájemci stále ještě hlásí do týdne, dle odborníků ale bude poptávka postupně klesat

Zdroj: Euro.cz
B+

Související články

📈 Ekonomika

Hotely během letní sezony zaplnili hlavně Češi, cizinců výrazně ubylo

Letní měsíce znamenají pro hotely, restaurace a další provozy v cestovním ruchu vrchol sezony. Podíl českých hostů je letos historicky nejvyšší, v horských oblastech tvoří domácí klientela více než 85 procent hostů. Počet hostů i tržby rostou, zároveň ale sílí tlak na personální zajištění. V gastronomii zůstává řada míst neobsazených a nejvíce chybí kuchaři, číšníci a pomocný personál. Firmy proto stále častěji využívají brigádníky, cizince nebo pracovní agentury.

18. 7. • iDNES Zprávy
B+
📈 Ekonomika

Hotely během letní sezony zaplnili hlavně Češi, cizinců výrazně ubylo

Letní měsíce znamenají pro hotely, restaurace a další provozy v cestovním ruchu vrchol sezony. Podíl českých hostů je letos historicky nejvyšší, v horských oblastech tvoří domácí klientela více než 85 procent hostů. Počet hostů i tržby rostou, zároveň ale sílí tlak na personální zajištění. V gastronomii zůstává řada míst neobsazených a nejvíce chybí kuchaři, číšníci a pomocný personál. Firmy proto stále častěji využívají brigádníky, cizince nebo pracovní agentury.

18. 7. • iDNES Ekonomika
B+
📈 Ekonomika

Oprava železničního mostu stála skoro čtvrt miliardy, vlaky po něm ale téměř nejezdí

Vlaky po unikátním zvedacím mostě do Lužce nad Vltavou na Mělnicku jezdí jen výjimečně, jeho oprava přitom stála téměř čtvrt miliardy korun. Středočeský kraj nechce platit za železniční dopravu do obce kvůli malému zájmu cestujících. I proto je úsek na novém seznamu jedenácti tratí, které by se mohly zrušit.

17. 7. • ČT24 (manuálně)
N

Reklama

Chcete zde inzerovat? Kontaktujte nás.