Organizace Clash MMA chystá vlastní televizní stanici. Společnost požádala o licenci u Rady pro rozhlasové a televizní vysílání už na konci července a projekt nese stejnojmenný název.
Organizace Clash MMA chystá vlastní televizní stanici. Společnost požádala o licenci u Rady pro rozhlasové a televizní vysílání už na konci července a projekt nese stejnojmenný název.
Agentura TK media zveřejnila ceny spoluprací s mikroinfluencery a makroinfluencery u dvou instagramových formátů.
Studentská pečeť si letos připomíná 50. výročí svého vzniku, u této příležitosti modernizuje své obaly.
Spotřební chování Čechů ve věku 45-64 let se od mladších generací příliš neliší, přesto je tato nejpočetnější věková skupina často opomíjena v marketingových strategiích, rozebírá v dalším textu o Češích starších 45 let Petr Tomáš.
Reklama
Chcete zde inzerovat? Kontaktujte nás.