Na Hlavním nádraží v Praze byla otevřena 21. pobočka Libeřských lahůdek. Je navržena v novém konceptu, který se zásadně liší od toho stávajícího.
Na Hlavním nádraží v Praze byla otevřena 21. pobočka Libeřských lahůdek. Je navržena v novém konceptu, který se zásadně liší od toho stávajícího.
Agentura TK media zveřejnila ceny spoluprací s mikroinfluencery a makroinfluencery u dvou instagramových formátů.
Studentská pečeť si letos připomíná 50. výročí svého vzniku, u této příležitosti modernizuje své obaly.
Spotřební chování Čechů ve věku 45-64 let se od mladších generací příliš neliší, přesto je tato nejpočetnější věková skupina často opomíjena v marketingových strategiích, rozebírá v dalším textu o Češích starších 45 let Petr Tomáš.
Reklama
Chcete zde inzerovat? Kontaktujte nás.