Nejvyšší investice do reklamy v médiích v loňském roce měla mezi cestovními kancelářemi podle monitoringu značka TUI. Nejznámější je podle výzkumu NADA Čedok, na druhé místo se posunula Invia.
Nejvyšší investice do reklamy v médiích v loňském roce měla mezi cestovními kancelářemi podle monitoringu značka TUI. Nejznámější je podle výzkumu NADA Čedok, na druhé místo se posunula Invia.
Praha se na čtyři dny stane centrem světového výzkumu a insightů, uskuteční se zde mezinárodní kongres Esomar 2025.
Nová televizní reklama „Japonky" v rámci konceptu „Rozumíme českým kutilům" ukazuje, že i běžné domácí práce mohou přinášet zábavné momenty a inspirace pro kutily.
Prošlé maso v KFC i v ČR?! Podvody s trvanlivostí?! Právě to hlásá nová reportáž, kterou zveřejnil novinář Jan Tuna. Jeho zdroj Jiří H. tvrdí, že pracoval jako kuchař v pobočce fast foodu KFC v Jablonci nad Nisou. „V Dánsku uzavřeli několik poboček KFC, protože tam byl problém se spotřebou masa. Tyto věci se dějí i u nás v České republice, konkrétně v Jablonci nad Nisou,“ zveřejnil Tuna jeho zprávu. Provozovnu již na základě podnětu reportéra navštívili kontroloři. Provozovatel rychlého občerstv
Reklama
Chcete zde inzerovat? Kontaktujte nás.