Případová studie Tomas Arsov ukazuje, že e-mailing nemusí být jen o slevových kódech. Pokud se opírá o data, emoce a chytrou automatizaci, buduje dlouhodobé vztahy a přináší výsledky.
Případová studie Tomas Arsov ukazuje, že e-mailing nemusí být jen o slevových kódech. Pokud se opírá o data, emoce a chytrou automatizaci, buduje dlouhodobé vztahy a přináší výsledky.
Praha se na čtyři dny stane centrem světového výzkumu a insightů, uskuteční se zde mezinárodní kongres Esomar 2025.
Nová televizní reklama „Japonky" v rámci konceptu „Rozumíme českým kutilům" ukazuje, že i běžné domácí práce mohou přinášet zábavné momenty a inspirace pro kutily.
Prošlé maso v KFC i v ČR?! Podvody s trvanlivostí?! Právě to hlásá nová reportáž, kterou zveřejnil novinář Jan Tuna. Jeho zdroj Jiří H. tvrdí, že pracoval jako kuchař v pobočce fast foodu KFC v Jablonci nad Nisou. „V Dánsku uzavřeli několik poboček KFC, protože tam byl problém se spotřebou masa. Tyto věci se dějí i u nás v České republice, konkrétně v Jablonci nad Nisou,“ zveřejnil Tuna jeho zprávu. Provozovnu již na základě podnětu reportéra navštívili kontroloři. Provozovatel rychlého občerstv
Reklama
Chcete zde inzerovat? Kontaktujte nás.