Poté, co se expertizy Andreje Babiše k investicím vlády do obrany země i rozhodnutí prodat F-35 Bibimu, na kterého má Andy telefon, a jejich nahrazení v systému obrany země Patrioty dočkalo kritiky a odmítnutí ze strany prezidenta, zahájilo hnutí ANO ofenzivní kampaň s cílem předsedovy vize objasnit a rozšířit.
V chaosu stoupajících i klesajících procent předvolebních průzkumů, řídících se jen „přáním, které je otcem myšlenky“ a sympatií jednotlivých médií k jedné ze stran fronty zdejší studené občanské války, by neměla zaniknout informace o dalším kroku, který potvrzuje paniku v gulagu ruských švábů. Jana Maláčová, předsedkyně mršiny ČSSD, dnes SocDem, někdejšího nestora mezi tuzemskými politickými subjekty, dokončila spolu s hrobníkem Lubomírem Zaorálkem krok, jímž překročila hranici v minulosti již
V poslední době stagnující volební preference hnutí ANO přivedly majitele Andreje Babiše k rozhodnutí provést zásadní personální změny vedení kampaně a tváří hnutí. Kohout Silver nesplnil očekávání, že v komunikaci s veřejností předčí svého majitele, a očekávání nesplnil přes veškeré ambice Aleny Schillerové ani pokus vytvořit z nich dvou (Silvera a Ály) pár nové fáze volební kampaně ANO s titulem O kohoutkovi a slepičce. Naopak hvězdou kampaně Karla Havlíčka, jedničky hnutí ANO v Praze, je jeho