V italské metropoli Milán se na střeše jednoho z mrakodrapů uvolnila obrovská reklamní cedule pojišťovací firmy Generali. Hrozilo, že se zřítí k zemi. Poutač zůstal zaklíněný na vrcholu budovy ve výšce 170 metrů, ve které pojišťovna sídlí. Hasiči po několika hodinách nápis zajistili, příčinu zatím neznají.
Uplynul termín, do kdy domácnosti, firmy i živnostníci měli povinnost zareagovat na změny v platbách televizních a rozhlasových poplatků. Veřejnoprávní média mají od července právo přistoupit k sankcím. Neplatiče si najdou přes dodavatele elektřiny nebo s pomocí České správy sociálního zabezpečení. Pokuty se mohou vyšplhat na desetitisíce. Český rozhlas se mezitím potýkal s kolabujícím webem.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a zároveň celého dne se stal reprízovaný díl seriálu Specialisté.
Do celoplošné sítě Českých Radiokomunikací vstoupily stanice ze skupiny Media Bohemia, a to Rádio Blaník, Český Blaník, Hitrádio 90 a Rock rádio.
Z přípravného drinku se v nové kampani značky Martini stává „společenský moment plný barev".
Změny vlastníků i manažerské výměny. Shrnujeme události ve slovenských médiích ve druhém čtvrtletí letošního roku.
Letní vysílání Televize Seznam se letos opře především o archiv československé tvorby.
Spuštěním konzultačního butiku Cruxo reaguje na rostoucí význam retail médií v posilování pozice značek v e-commerce.
Reprízovaný seriál Policie Modrava má v neděli večer po 20:00 odstup od dalších pořadů a je tak nejsledovanější.
Nový dlouhoběžný seriál Polabí bude jedním z hlavních taháků televize Prima v letošním podzimním vysílání. Chce se opřít o autentický scénář a o pohled na běžný maloměstský život prolnutý tajemstvím i napětím, prozrazují jeho tvůrci.
Hlavní televize spustily letní programová schémata. Večery patří reprízovaným seriálům, filmům, kriminálkám i zábavě.
Agentura Pickerly otevírá vlastní podcastové studio přímo ve svých kancelářích na Smíchově.
Český rozhlas Liberec rozšířil svůj dosah, když začal využívat frekvence, které uvolnilo Rádio Proglas.
Repríza seriálu Poldy přilákala v sobotu po 20:00 nejvíce diváků ve skupině 15+. Následoval Superlov, který měl zároveň nejvyšší sledovanost v 15-54.
Rozšíření sledovanosti mimo domov v Polsku přineslo přesnější obraz o divácích, ale také debaty se zadavateli a agenturami, popisuje ve třetí části rozhovoru Atmedia expert talks Wojciech Kowalczyk.
Na pozici account directorky agentury Fairy Tailors nastupuje Dita Mikysková.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve všech hlavních diváckých skupinách byla Všechnopárty.
Pikito mění svůj název, logo i vizuální identitu. Nově se bude jmenovat Melody Mall.
Firmy a OSVČ, které byly k 1. květnu 2025 již registrovány jako plátci televizního nebo rozhlasového poplatku, musí nahlásit počet zaměstnanců do 30. června 2025.
Televizní platforma operátora T-Mobile fungující pod brandem Magenta TV provedla úpravy svého uživatelského rozhraní.
Kláštorná Kalcia spouští osmidílný podcast Prameny dlouhověkosti, toto téma chce ukázat z různých perspektiv.
Připravovaný seriál televize Prima, který bude její velkou novinkou pro letošní podzim, už má titulní píseň. Jmenuje se Doma a nazpívala ji Marie Rottrová.
Vladimír Mužík, výkonný ředitel Mafra Slovakia, se po jedenácti letech rozhodl opustit svou pozici. Bude se plně věnovat práci v CME, majiteli TV Nova a dalších televizních stanic.
Čtvrteční večer po 20:00 patřil seriálům Jedna rodina a Komisařka Florence. Jejich sledovanost ve skupině 15+ byla vyrovnaná, v 15-54 měla větší odstup Jedna rodina.